هفته کار و کارگر

هفته کار و کارگر

  • 1402-02-08
  • مسلم نیک رو

هفته گرامیداشت کار و کارگر، فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از سربازان اقتصادی جبهه کار و تولید که در اعتلای نام ایران اسلامی با عزت و افتخار گام برداشته و در تمامی عرصه ها از دفاع مقدس گرفته تا عرصه کار و تولید یار و یاور مردم و نظام بوده اند.

بی شک، کارگران شریف به عنوان ارزشمندترین و سودمندترین گروه در جامعه‏‌ نقش مهم و تاثیر گذاری را در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت ، توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و به عنوان پیشگامان اصلی رونق و پیشرفت به شمار می روند. براستی عزت و اقتدارکشور عزیزمان در سایه عزم و اراده پولادین کارگران شریف این مرز و بوم است که فردایی شکوه مند را نوید می دهد.

هئیت مدیره شهرک صنعتی خوارزمی ضمن تشکر از کارگران متعهد و پر تلاش ایران اسلامی  فرارسیدن هفته کارگر ( ٥ لغایت ١١ اردیبهشت ) را به ملت شریف ایران، خصوصا کارگران و زحمتکشان شهرک صنعتی خوارزمی  تبریک و تهنیت عرض نموده ، و امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال" مهار تورم و رشد تولید "  نامگذاری شده است، با عنایات خداوند متعال و روحیه خستگی ناپذیر کارگران ، مسیر رشد و تعالی میهن عزیز اسلامی بیش از پیش هموار گردد.

photo4283183327.jpg

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید